Introducere in Sistemul Hemel

Stimati consumatori, multumim pentru timpul dumneavoastra pretios dedicat pentru a cunoaste afacerea intreprinsa de noi.

Sistemul Hemel International este fondat in anul 1991 la Viena. Activitatea de baza este productia de produse naturale, preparate cosmetice concentrate, pe baza de produse apicole si plante medicinale.

Caracteristicile de baza ale produselor Hemel:

  • nu contin apa, conservanti, arome artificiale, coloranti, aditivi, emulgatori, inalbitori
  • efecte pozitive rapid vizibile
  • necesare fiecarui camin
  • accesibile pe piata
  • atestate, verificate si protejate conform legii copyright-ului.

Produsele Hemel se distribuie prin reteua de parteneri si distribuitori, dupa sistemul de marketing in retea (Network Marketing).

Motivatie

Evitarea sistemelor mari de vanzari en gross si cu amanuntul, in care se depoziteaza cantitati mari de marfa, preturile se maresc necontrolat si in cadrul carora nu este posibila prezentarea unui produs consumatorului in modul cel mai util, prin a-i oferi acestuia sansa de a testa produsul si a se convinge personal de calitatea si avantajele acestuia in comparatie cu alte produse similare. Comerciantul din comertul clasic nu este stimulat si nu are cunostint despre sutele de produse de la diferiti producatori si personal nu le foloseste si de aceea nu le poate recomanda in mod adecvat.

Azi, pentru multe produse de calitate indoielnica se investesc milioane de Euro in reclama, iar consumatorul numai dupa cumparare vede adevarul. In marketingul de retea, consumatorului ii este recomandat produsul de catre prietenul sau si are posibilitatea de a incerca produsul.

Hemel indeplinesc doua conditii de baza necesare unui produs pentru a fi vandut cu succes in sistemul de Network Marketing: calitatea de varf a produselor (prietenului nu ii veti recomanda un produs de care dumneavostra nu sunteti multumiti) si necesare fiecarui camin. Firma, ofera fiecarui consumator posibilitatea de a returna produsul in luna curenta, in cazul in care nu este multumit de calitate, cu restituirea intregii sume de bani.

In marketingul de retea, reteaua completa este sub controlul managerilor si al membrilor retelei, adica al sponsorilor, ceea ce face posibil un marketing de calitate, si cu aceasta o distributie mai buna. Catigul din distributia produselor se imparte cu colaboratorii (consumatorii), adica toti membrii sistemului, in functie de rezultatele obtinute, ceea ce inseamna ca fiecare colaborator este direct stimulat sa dezvolte din ce in ce mai mult reteua de consumatori.

Cresterea nelimitata a pietei prin sistemul specific IGMS (International Global Marketing System). De exemplu: dumneavoastra ati inclus un prieten, iar acesta, la randul sau, o ruda din Rusia sau America. In sistemul nostru de lucru punctele din toate tarile sunt insumate colaboratorilor (sponsorilor), pe rand, prin liniile de sponsorizare.

Cei mai bogati oameni din lume cauta retele si le construiesc!
Restul isi cauta un loc de munca.

Robert Kiosaki